دانلود نرم افزار رايگان دانلود نرم افزار رايگان .

دانلود نرم افزار رايگان

دانلود نرم افزار ترسيم اشكال هندسي GeoGebra 5.0.326.0چيست

نرم افزار مهندسي

رياضيات نوعي زبان علمي است. مهندسان، فيزيكدانان، و ساير دانشمندان، همگي از رياضيات در كارهايشان استفاده مي كنند. ساير كارشناسان كه به مطالعه اعداد، كمّيت‌ها، شكل‌ها و فضا به‌شكل محض علاقه دارند، رياضيات محض (غيركاربردي) را به كار مي گيرند. نظريه اعداد كه شامل مطالعه اعداد درست و نحوه عمل آنهاست، شاخه‌اي از رياضيات محض به شمار مي‌آيد. نرم افزار Geogebra محصول تيم متخصص با پشتيباني دانشگاه سالزبورگ اتريش و سرپرستي ماركوس هوهن وارتر است كه براي ترسيم اشكال هندسي به كار ميرود.خروجي جاوا اپلت اين نرم افزار بدون نقص به همراه گزينه هاي فراواني است كه طراح آموزشي را قادر به توليد طرح درس هاي تعاملي با كيفيت بالا مي كند.GeoGebra-cover

http://dl5.downloadha.com/AliRe/95/Screen/GeoGebra-s.jpg http://dl5.downloadha.com/AliRe/95/Screen/GeoGebra-s1.jpg http://dl5.downloadha.com/AliRe/95/Screen/GeoGebra-s2.jpg

سيستم مورد نياز:

۷/۸/۱۰ /Windows NT/2000/XP/2003/Vista

JAVA JRE
راهنماي دانلود:

براي دانلود، به روي عبارت “دانلود فايل” كليك كنيد و منتظر بمانيد تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخيره شدن فايل را انتخاب كنيد و منتظر بمانيد تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مديريت دانلود نداريد، پيشنهاد مي شود براي دانلود فايل ها حتماً از يك نرم افزار مديريت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده كنيد.

در صورت بروز مشكل در دانلود فايل ها تنها كافي است در آخر لينك دانلود فايل يك علامت سوال ? قرار دهيد تا فايل به راحتي دانلود شود.

فايل هاي قرار داده شده براي دانلود به منظور كاهش حجم و دريافت سريعتر فشرده شده اند، براي خارج سازي فايل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و يا مشابه آن استفاده كنيد.

كلمه رمز جهت بازگشايي فايل فشرده عبارت www.downloadha.com مي باشد. تمامي حروف را ميبايستي به صورت كوچك تايپ كنيد و در هنگام تايپ به وضعيت EN/FA كيبورد خود توجه داشته باشيد همچنين بهتر است كلمه رمز را تايپ كنيد و از Copy-Paste آن بپرهيزيد.

چنانچه در هنگام خارج سازي فايل از حالت فشرده با پيغام CRC مواجه شديد، در صورتي كه كلمه رمز را درست وارد كرده باشيد. فايل به صورت خراب دانلود شده است و مي بايستي مجدداً آن را دانلود كنيد. البته فايل هاي حجيم داراي قابليت ريكاوري هستند كه با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شويد و گزينه Repair را انتخاب كنيد تا مشكل فايل دانلود شده حل شود.

فايل هاي كرك به دليل ماهيت عملكرد در هنگام استفاده ممكن است توسط آنتي ويروس ها به عنوان فايل خطرناك شناسايي شوند در اين گونه مواقع به صورت موقت آنتي ويروس خود را غير فعال كنيد

لينك دانلود

پسورد:www.downloadha.com


برچسب: آخرين نسخه GeoGebra، ، رسم شكل لينك مستقيم Geogebra، ، نرم افزار محاسباتي نسخه جديد Geogebra، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۴۵:۱۰ توسط:rahele feizi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :