دانلود نرم افزار رايگان دانلود نرم افزار رايگان .

دانلود نرم افزار رايگان

افزار مدل سازي سه بعدي Luxion KeyShot Pro 6.3.23

مدل سازي سه بعدي

KeyShot نام نرم افزار كاربردي براي رندر كردن مدل هاي از پيش طراحي شده مي باشد . شما توسط اين نرم افزار مي توانيد فايل هاي ۳ بعدي كه توسط نرم افزارهاي مختلف سه بعدي طراحي و مدل سازي كرده ايد را در داخل نرم افزار وارد و شروع به تغيير رنگ ، تغيير جهت نمايش ، تغيير پس زمينه كرده و بسياري تكنيك هاي و جلوه هاي متنوع اين نرم افزار را روي آنها اعمال كنيد. اين نرم افزار محصولي از كمپاني Luxion ميباشد . بر ويرايش تصاوير به شما اين امكان را ميدهد كه به ساخت تصاوير وكتور نيز بپردازيد.شما با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد تصاويري با جزييات بالا بسازيد.اين نرم افزار قادر است تصاوير را تا بيست هزار برار زوم كند

سيستم مورد نياز:

For Windows :
Minimum 2GB of RAM
Minimum 2GB hard disk space
۱۰۲۴×۷۶۸ resolution or higher
Internet connection (to activate product)
INTEL Pentium 4 or better or AMD processor
Windows 7, 8 or 10 32/64 bit or Windows Server 2012 or later
OpenGL 2.x or higher
For Mac :
– Mac OS X 10.7 or later
– INTEL-based Mac, Core2Duo or higher
– ۳ button mouse, incl. Magic Mouse
راهنماي نصب:

۱- نرم افزار را نصب كنيد سپس وارد پوشه Crack شويد و بنا به نسخه سيستم عامل خود وارد يكي از دو پوشه Crack x86 – by YOLAWS و Crack x64 – by YOLAWS شويد و فايل keyshot6 موجود را در محل نصب نرم افزار كپي كنيد.

۲- فايل keygen6-fx را اجرا كرده و محل نصب را انتخاب كرده و Save بزنيد.

۳- نرم افزار را اجرا كرده و گزينه Install the License file انتخاب كرده و به محل نصب نرم افزار رفته و فايل keyshot6.lic را انتخاب كنيد.
راهنماي دانلود:

براي دانلود، به روي عبارت “دانلود فايل” كليك كنيد و منتظر بمانيد تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخيره شدن فايل را انتخاب كنيد و منتظر بمانيد تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مديريت دانلود نداريد، پيشنهاد مي شود براي دانلود فايل ها حتماً از يك نرم افزار مديريت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده كنيد.

در صورت بروز مشكل در دانلود فايل ها تنها كافي است در آخر لينك دانلود فايل يك علامت سوال ? قرار دهيد تا فايل به راحتي دانلود شود.

فايل هاي قرار داده شده براي دانلود به منظور كاهش حجم و دريافت سريعتر فشرده شده اند، براي خارج سازي فايل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و يا مشابه آن استفاده كنيد.

كلمه رمز جهت بازگشايي فايل فشرده عبارت www.downloadha.com مي باشد. تمامي حروف را ميبايستي به صورت كوچك تايپ كنيد و در هنگام تايپ به وضعيت EN/FA كيبورد خود توجه داشته باشيد همچنين بهتر است كلمه رمز را تايپ كنيد و از Copy-Paste آن بپرهيزيد.

چنانچه در هنگام خارج سازي فايل از حالت فشرده با پيغام CRC مواجه شديد، در صورتي كه كلمه رمز را درست وارد كرده باشيد. فايل به صورت خراب دانلود شده است و مي بايستي مجدداً آن را دانلود كنيد. البته فايل هاي حجيم داراي قابليت ريكاوري هستند كه با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شويد و گزينه Repair را انتخاب كنيد تا مشكل فايل دانلود شده حل شود.

فايل هاي كرك به دليل ماهيت عملكرد در هنگام استفاده ممكن است توسط آنتي ويروس ها به عنوان فايل خطرناك شناسايي شوند در اين گونه مواقع به صورت موقت آنتي ويروس خود را غير فعال كنيد.

لينك دانلود

پسورد:www.downloadha.com


برچسب: آموزش نصب نرم افزار Luxion KeyShot، آموزش كامل نصب نرم افزار Luxion KeyShot، ، مدل سازي، مدل سازي وسايل صنعتي، مدل سازي ٣بعدي خودرو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۴۳:۴۸ توسط:rahele feizi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :