دانلود نرم افزار رايگان دانلود نرم افزار رايگان .

دانلود نرم افزار رايگان

دانلود Video2Webcam 3.6.6.8 وب كم مجازي

نرم افزار

Video2Webcam نام نرم افزاري جالب و در عين حال مفيد است كه با استفاده از آن كاربران مي توانند با يك وب كم مجازي به استقبال مسنجرهاي خود بروند. مسنجرها لزوما بايد حتما سيستم سخت افزاري وبكم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاين به نمايش درآورند اما مي توان با چنين نرم افزارهاي ويدئوهاي ضبط شده از قبل را به عنوان تصاوير وبكم به صورت آنلاين بين دوستان به اشتراك گذاشت و به نمايش در آورد.
اين وبكم مجازي كه از واسط كاربري ساده اي بهره مي برد به راحتي قابل نصب و استفاده بوده و از حجم بسيار مناسبي هم بهره مي برد ؛ از تمامي مسنجرهاي رايج موجود به صورت كامل پشتيباني كرده و تصاوير را به صورت آنلاين و بدون هيچ گونه قطعي در ارسال تصاوير به مسنجر به نمايش مي گذارد. Video2webcam همچنين از اكثر فرمت هاي رايج ويدئويي نظير avi، asf، flv، mp4،mpeg، mpg، ram، rm، rmvb و wmv پشتيباني كرده و مي تواند از تصاوير هم با فرمت هايي نظير JPG ، GIF ، BMP و … به عنوان تصاوير موجود در وبكم بهره برداري كند.

قابليت هاي نرم افزار Video2Webcam :

استفاده آسان از نرم افزار ، حجم پائين و واسط كاربري ساده اما جذاب
پشتيباني از تقريبا تمامي فرمت هاي ويدئويي و تصويري
پشتيباني از تقريبا تمامي مسنجرها
ارسال تصاوير بدون هيچ گونه قطعي
امكان سوئيچ بين وبكم مجازي با وبكم اصلي تنها با يك كليك
سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز

دانلود


برچسب: ، دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار همراه با كرك و راهنماي نصب، قابليت هاي نرم افزار، نرم افزار براي موبايل، نرم افزار گرافيك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۳۴:۰۴ توسط:rahele feizi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :